Khamis, 19 November 2009

Never say gud bai!!!!!!


tadi, paper last!!! paper last di bumi USM ini..InsyaAllah!! tp, perasaan aku...sedih tidak, gembira jauh sekali! padahal dulu, inilah masa yang aku tunggu...."bila mo abis blajar"!!!! penat belajar ni...memang penat!!! pergi kelas, buat kerja tutorial dan paling tidak tahan asaiment!!haishhhhh.......skarang!! aku pasti merindui semuanya...merindui mereka-kawan2! merindui buku2 di perpustakaan-Hamzah Sendut!(Liat sungguh aku memasuki kawasan ini....seperti ada harimau kelaparan di dalamnya yang menunggu untuk membaham mangsa bila2 masa dia mahu!). Rindu untuk memerhati gelagat manusia di pentas catwalk itu (Foyer PHS1 semestinyaa), macam2 gelagat, gaya, fesyen...duduk saja di situ pasti temui inspirasi keserabutan!!heheh........rindu dan aku akan terus merindu!!!!!!
masih pasal tadi! aku keluar awal dari dewan exam!! nope!!! bukan sebab aku terer yaa.... tp, suda memang begitu kejadiannya....huhuu! aku memang!! padahal itu lah mungkin kali terakhir kaki ku menjejakkan kaki di dewan exam itu. sedikit menyesal juga tadi! nak masuk balik....macam tidak berapa boleh!heheh...tidak apa!!!
kepada kawan2!! gud luck yaa...kita ada lagi 1 semester yang perlu dibereskan.. LM ( Latihan Mengajar) kita masih menanti..... masih jauh perjalanan...... masih banyak duri dan liku2 yang perlu dilalui... jika sebelum ini kita berhadapan dengan lecture, buku, pensil, pen, laptop, printer (memprint asgmnt!!hehe), katil, tilam, bantal busuk...aishhhhhh!!tiba2!!!!
nyway, aku tidak akan berada di tempat aku sekarang, kalau tidak pernah terpijak duri2 tajam!!

Tarikh2 exam...siap tanda tuhh!!!semangat.....

busy stdy......konon!




Note International Trade yang smpai hari dan ketika ini aku masih tidak faham!

Serabut!!!!

p/s i suppose not say.......but i need 2 say....... GOOD BYE!!!!






































urmmmmmmm............yippeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!

0 PaNdaNgaN: